1402-02-10 06:38
378
0
84719
شهید «حسین جرجانی»:

شما را به تقوی و ترس از خدا سفارش می‌کنم

شهید جرجانی در وصیت خود نوشت:سعی کنید با اجرا اوامر قران و نهج‌البلاغه و رهنمودهای امام خمینی نیز به معرفت الله برسید.

به گزارش گلستان ما؛ شهید «حسین جرجانی»، دوم فروردین، ۱۳۳۶در روستای سرخنکلاته از توابع شهرستان گرگان به دنیا آمد. پدرش حیدر و مادرش حاج فاطمه نام داشــت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارمند آموزش و پرورش بود. ســال ۱۳۶۰، ازدواجکرد و صاحب دو پسر ویکدختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و یکم اسفند، ۱۳۶۴با ســمت آرپیجیزن در فاو عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۶پس از تفحص، در گلزار شهدای بهشت رضای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

شهید «حسین جرجانی»؛ شما را به تقوی و ترس از خدا سفارش می‌کنم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون ( همه چیز من مال خداست چیزی از خودم ندارم )

حمد و ستایش مخصوص خدای سبحان و درود بر رسول گرامی و امامان مبارک قدم و امام خمینی (ره)

سلام علیکم بماصبرتم

وصیت نامه‌ام را به اشاراتی به قرآن و نهج البلاغه آغاز و پایان می‌دهم باری بنده مسئولی هستم در برابر خدا و جامعه و خون شهدای اسلام شما را‌ای بندگان خدا به تقوی و ترس از خدا سفارش می‌کنم. و به تفکر و تدبر و قول و عمل به قرآن و ناطق آن و برادر آن نهج البلاغه و پیروی از امام خمینی.

 

شهید «حسین جرجانی»؛ شما را به تقوی و ترس از خدا سفارش می‌کنم

من بنده گناهكاری بودم که آن طور باید و شاید پس از رسیدن به حق و معرفت الله بواسطه مدیونیت خون شهدا و رهبری قاطع امام خمینی بود نتوانستم بنده خوبی باشم، و اکنون بواسطه لطف خدا که جهاد دری از رحمت خدا بر روی بندگان خواص او می‌باشد مشمول این هجرت و جهاد گشته‌ام در صورتی که با کوله باری پراز گناه و دستی خالی بسوی خدا می‌روم بهر حال‌امید عفو و بخشش از جانب خدای تعالی دارم بهر حال شما‌ای عزیزانم مرا ببخشید.

 

و همچنین پدر و مادرم از مردمان، درهر صورت به پدر و مادر عزیزم و فرزندانم سفارش می‌نمایم که سعی نمایید با اجرا اوامر قران و نهج البلاغه و رهنمود‌های امام خمینی نیز به معرفت الله برسید و واصل به حق شوید. که مقصد همان معرفت الله است.

 

برای پدرو مادرم به شما وصیت می‌نمایم زن و فرزندانم را بخوبی با انان رفتار نمائید و مکان آن‌ها را از آن‌ها نگیرید و حامی آنان باشید باری من از همه شما‌ها راضی هستم و از شما عفو و بخشش می‌کنم. وب ه بزرگی رحمت خدا مرا ببخشید و سفارش اکید ون‌هایی و اول و آخر و ظاهر و باطن من همان تعقل و تدبر و تفکر در آیات خدا وقرآن و نهج البلاغه و پیروی کامل از آنان و فاطمه زهرا(س)، زینب (س) و محمد (ص) امامان مبارک قدم و امام خمینی باشید باری تقوی وترس از خدا را سفارش می‌کنم.

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.